#Popcorn







Nežinau kaip Jūs, bet aš tik savaitgalį atrandu laiko peržiūrėti vieną ar kitą filmą... Atrodo, kad po gero filmo įspūdžių užsilieka visai savaitei, ypač jeigu filmas psichologinis ar drama, ir dar ilgai prisimeni siužetą... Šį penktadienį mano namai kvepėjo popkornais, kuriuos aš savaip pagardinau, nes kam patinka nuobodus skonis? Tikrai ne man.... Taigi, kol savaitgalis dar nesibaigė, visus kviečiu pasigaminti šio gėrio ir skaniai pažiūrėti filmą ;) 

Mano rekomenduojamas filmas- „I Origins“ 

Sūrios karamelės popkornų receptas

Jums reikės: Popkornų ( Išspragintų jūsų mėgstamu būdu)
Sūrios karamelės, kurios gaminimą aprašiau praeitame įraše. 


Viskas taip paprasta, kad net nėra ką aprašyti. Tiesiog išsispraginkite popkornų ir sumaišykite su karamele arba ją galite pakeisti Jūsų mėgstamu šokoladu, kurį ištirpinkite mikrobangų krosnelėje ir sumaišykite su spragėsiais.
Viskas. Paprasta, tiesa? O skonis- geresnis nei kino teatre!

Ką gi, jaukaus rudens  ir įsimintino, bei skanaus,  filmų žiūrėjimo vakaro ;)


Komentarai

Populiarūs įrašai